دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم...

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

دانلود مداحی کرببلا ای کاش من مسافرت بودم با صدای کربلایی سعید حمیدیان فر





برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود

شعر (کرببلا ای کاش مسافرت بودم) در ادامه مطلب:

کرببلا ای کاش من مسافرت بودم

محرمی کاش می شد که زائرت بودم

ذکر حسینی شبها شده گل آهنگم

از حرم اربابم نگید که دلتنگم

من موج فراتم که همش در تب و تابم

از کرببلا برام نگید خیلی خرابم

کرببلا می دونی چقدر گرفتارم

کبوتر زخمی صحن علمدارم

صحن چشام ابریه بارون الماسه

روح دل و جون من تو کف العباسه

کاشکی به زیارتش بشم دوباره من نائل

دل پر می زنه تا که می گم یا ابوفاضل

محرم اومد باز دل بهونه می گیره

تو هیئتای عشق تو آقا خونه می گیره

آرزومه عمری زیر پرچمت باشم

گریه کنه هر سال محرمت باشم


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی