دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

هر جای دنیا باشم دلم تو کربلاته

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ

دانلود مداحی هر جای دنیا باشم دلم تو کربلاته با صدای کربلایی مهدی سبزه کار





برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود

شعر ( هرجای دنیا باشم دلم تو کربلاته) در ادامه مطلب:

هر جای دنیا باشم دلم تو کربلاته

بهشت ما هیئتیها صحن ایوون طلاته

دیدن گنبد طلات یه عمره آرزومه

محبتت توی دلم حلقه آبرومه

حالا یه یا حسین بگو تو عرش و زیرورو کن

به احترام ارباب ذکر و بگیر شروع کن

بگو یا حسین حرم حسین

بگو یا حسین برو کربلا

مجنونم و کار دلم باشد جنون

خواهی که پیدایم کنی یک سر بیا دارالجنون


نظرات  (۱)

۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۴۳ مرتضی از تکیه جانباز کربلا
سلام. خسته نباشید. این مداحی حاج مهدی سبزه کارو از سایت کدوم هیئت گرفتین؟ فایلش مربوط به فاطمیه 91 تکیه جانباز کربلاست که اشتباها نوشتین فاطمیه 90. ممنون میشم اصلاح بفرمایید. یا علی
پاسخ:
با تشکر از توجه شما
فایل مورد نظر اصلاح شد
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی