دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

یک اللهم الرزقنا کرببلا...

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ب.ظ

دانلود مداحی یک اللهم الرزقنا کرببلا با صدای کربلایی مهدی ارجمندی






برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
شعر (یک اللهم الرزقنا کرببلا) در ادامه مطلب:

یک اللهم الرزقنا کربُبلا ، قلبم و میبره تا صحن و سرا

با ذکر السلام علی الحسین ، بشنو و علیکِ السلام خدا

نفس ، نفس ، دلِ دیوونه

داره برا حسین میخونه

دلم جنون زده میمونه(2)

من که غلام زینبم ، دیوانه منصبم(2) حسین بن علی(2)

عبدِ شَهِ بی کفنم ، من سینه میزنم(2)حسین بن علی(2)

 

یک قلب مجنون یک دنیا شور و شین، یک بین الحرمین عشقِ عالمین

یک شاه و یک سقا یک دل بی قرار ، یک دِل نَه، صد دل دیوونۀ حسین

یه روز، میام، برا زیارت

تو رو، دارم، خیالم راحت

حرم، میرم، سفر تا جنت(2)

مالک أرضُ وَ السماء ، سلطان کربلا(2) حسین بن علی(2)

جون میکَنم به پای ، تحتِ لوای تو(2) حسین بن علی(2)

 

به مادرم گفتم با اشکِ چشام ، پیرهنِ مشکیِ روضه رو میخوام

تا که شب اول قبرم بگم ، که من از کودکی وقف روضه هام

اَگه ، زدی ، شبی از باده

برو ، حرم ، دلِ آماده

که شب ، شبِ ، خوشِ میعاده(2)

عشقِ خدا عشقِ نبی ، سالار زینبی(2) حسین بن علی(2)

هستیِ زهرای بتول ، جان و دِلِ رسول(2) حسین بن علی(2)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی