دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

عمه موهامو شونه کن امشبو مهمونی دارم

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ

دانلود مداحی عمه مو هامو شونه کن امشبو مهمونی دارم با صدای حاج رضا هامونی





برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:



شعر (عمه موهامو شونه کن امشبو مهمونی دارم) در ادامه مطلب:

عمه موهامو شونه کن

امشبو مهمونی دارم

به سر و وضع من برس

تا به سحر خواب ندارم

عمه برام لباس بیار

به تن زارم بشینه

بده بابا جونم منو

تو این لباسا ببینه

باورش نمیشه کسی که من دختر حسینم

اونی که باباجون می گفت مث مادر حسینم

بابا، گرسنگی، بُرده، امونمو، یک لقمه نون نداریم

هر شب، بدون تو، بابا، سر گرسنه رو، زمین میذاریم

قسم به عشق و عزّت عمّه

شدم بابا جون زحمت عمّه

بابا حسین جان

 

نمی دونی تو شهر شام  چه محشری به پا شده

اذیت و آزار یتیم

تفریح شامیا شده

ز مادر غریب تو

صدها نشون گرفته ام

از ترس زجر بی حیا  لکنت زبون گرفته ام

زخمای کف پای من دیگه درمون نداره

دخترت دیگه طاقت غم خیزرون نداره

باید، تو راه عشقِ تو، جون بکنم، بابا، این که چیزی نیست

اینجور، نیگا نکن، بابا، به گردنم، دیگه، سینه ریزی نسیت

پیچیده بازم عطر گل یاس

تشریف آوردی بی عمو عباس

بابا حسین جان

نظرات  (۲)

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۹ خادم یالثارات الحسین
کلیپ صوتی زیبا با تنظیم دیجیتالی "ضامن آهو"
کاری از خادمین هیئت یالثارات الحسین بیرجند
http://ya-lasarat.ir/fa/nava-nama/weekly/%D8%B3%D8%A7%D9%84-92/370-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B6%D8%A7%D9%85%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%88.html
بسیار زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی