دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

می بینم تو رو روی بستر ...

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ب.ظ

دانلود مداحی می بینم تو رو روی بستر با صدای کربلایی مهدی وثیق



برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

شعر (می بینم تو رو روی بستر) در ادامه مطلب:

می بینم تو رو روی بستر

مثل کبوتری پرپر

می سوزم از این آه آخر

آه شده دوات مادر

در پیش چشم زینب همه شب ای بی رمق ای مادر

رو لبهات داری از تب که علی شد حیدر بی حیدر

روی سینه ی تو گوهر یاقوته

گوشه ی حیاط خونمون تابوته

کی می دونه تو چی کشیدی

این همه شب نخوابیدی

دم دمای صبح دیشب انگار

خواب کوچه رو می دیدی

پر داره چشمات دستات نفسات آتیشِ رو پیشونی

جای زخمات و پیدا می کنم رو پیرُهَن خونی

کاشکی جای مادر من زمین می خوردم

کاشکی من به جای مادرم می مردم

تسبیح تو دست من امشب

ذکر رو لبم یا رب یا رب

مادر جوونم مریضه

خون شده دل زینب یا رب

با هرم داغ لبهات توی خواب پیشونیمو بوسیدی

چند وقته دردت آروم نشده چند ماهه نخندیدی

این خونه بدون نور تو تاریکه

انگاری که وقت رفتن نزدیکه

کاشکی جای مادر من زمین می خوردم

کاشکی من به جای مادرم می مردم

جانم به لب رسید زآه تو یا علی

آخر شدم شهیده ی راه تو یا علی

زهرا فدایت این همه آه از جگر نکش

من سوختم ز آتش آه تو یا علی

کرده است روزگار تو را گوشه گیر غم

بر خیز ای جهان به پناه تو یا علی

یا امیرالمؤمنین حیدر

یا علی ای ساقی کوثر

حیدر امیرالمؤمنین

امیر المؤمنین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی