دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

ای علقمه من ماه ام البنین هستم ...

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

دانلود مداحی ای علقمه من ماه ام البنین هستم با صدای حاج رضا هامونی




برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:


نظرات  (۳)

 پیـرمردی وسـط روضـه مان گــفت "حـ ـس ـیـ ـن"

من نگفـتم; ولی ارباب مرا هم بخشـید
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۱۰ هیئت انصار الشهدا بیرجند

سلام

طرح دلنوشته ای به امام هادی (علیه السلام)

اگه دلت برای سامرا تنگ شده ...

اگه دلت برای زیارت ناحیه تنگ شده ...

اگه دلت تنگ شده و دوست داری حرف دلت رو به آقات بگی ...

اگه دلت برای شیش گوشه ی آقا امام هادی (علیه السلام) تنگ شده ...

اگه ... اگه ... اگه ...

میتونی با گفتن حرفت و درد دلت به آقا ، تو وبسایت آسمانی ها دلت رو آرام کنی و دشمنای ملعونش رو خشمگین ، اونم فقط با گفتن حتی یه یا علی النقی (علیه السلام)

پس دست رو دست نذار رو بنویس .......

آسمانی ها پایگاه اطلاع رسانی هیئت انصار الشهدا بیرجند - asemani-ha.com

سامانه ی پیام کوتاه هیئت : 30002554000001

((واحد فرهنگی هیئت انصار الشهدا بیرجند))

۱۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۲۲ هیئت محبین ولایت بیرجند
هیئت محبین ولایت
عزاداری شهادت امام هادی(ع)
جمعه 93/2/12 ساعت 2030 نبش پاسداران9
با نوای کربلایی سید علی صفاتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی