دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

روضه رحلت حضرت معصومه سلام الله علیها

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲ ب.ظ

روضه رحلت حضرت معصومه با صدای کربلایی مهدی وثیق


کربلایی مهدی وثیق



برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

شعر روضه( روی قبرم بنویسید که خواهر بودم) در ادامه مطلب


روی قبرم بنویسید که خواهر بودم

سالها منتظر روی برادر بودم

روی قبرم بنویسید جدایی سخت است

اینهمه راه بیایم ،تو نیایی سخت است

یوسفم رفته واز آمدنش بی خبرم

سالها میشود واز پیرهنش بی خبرم

روی قبرم بنویسید ندیده رفتم

با تن خسته وبا قد خمیده رفتم

بنویسید همه دور ربرم ریخته اند

چقدر دسته ی گل روی سرم ریخته اند

چقدر مردم این شهر ولایی خوبند

که سرم را نشکستند خدایی خوبند

بنویسید در این شهر سرم سنگ نخورد

به خداوند قسم بال وپرم سنگ نخورد

چادرم دور وبرم بود وبه پایی نگرفت

معجرم روی سرم بود وبه جایی نگرفت

من کجا شام کجا زینب بی یار کجا؟

من کجا بام کجا کوچه وبازار کجا؟


نظرات  (۳)

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۷ خادم العباس

شب قدر، بهترین منزلگاه نیایش‌گران سرسپرده به مهر حق است.

ویژه برنامه مراسم لیالی قدر

سخنران مراسم ؛ مفسر عالی قدر استاد غلامرضا بهنام

با حضور مداحان اهل بیت

زمان: شب های قدر ساعت 22 شب
مکان: هیئت ابوالفضلی (ع) بیرجند
http://www.saghi.org

سلام خسته نباشین من از طرف دارای آقای وثیق هستم . مرسی از مطالب خوبتون
اگه تونستین به وب من هم بیاین خوش حال  میشم تبادل لینک کنیم.
یاعلـــــی(ع)
سلام
خسته نباشید

میشه درست کرد ولی بنده عکس دیگه ای از ایشون ندارم
اون دو پوستر هم به سفارش مجمع بیت الاصغر(ع) طراحی شده

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی