دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

ای شاه بی سر السلام

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ق.ظ

نوحه ای شاه بی سر السلام با نوای کربلایی مجتبی ابراهیم زاده


کربلایی مجتبی ابراهیم زاده




برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود

شعر (ای شاه بی سر السلام) در ادامه مطلب:

ای شاه بی سر السلام، عریان پیکر السلام

خونین حنجر السلام، السلام شاه السلام

نعم المولا نعم الامیر، دستم را ای آقا بگیر

تو شاه و من هستم فقیر

یابن الزهرا (4)


من ابراهیم کربلا، تو اسماعیل منا

صیدت کردند نیزه ها، نیزه ها، نه سر نیزه ها

رسول الله کربلا جسمت می پیچم در عبا

الدنیا بعدک العفا، الدنیا بعدک العفا

ای شاه بی سر السلام، عریان پیکر السلام

خونین حنجر السلام، السلام شاه السلام

نعم المولا نعم الامیر، دستم را ای آقا بگیر

تو شاه و من هستم فقیر

یابن الزهرا (4)


می ریزد جسمت از عبا، گم کردم من دست و پا

غوغا شد در خیمه ها، خیمه ها، در خیمه ها

پیرم کردی تو ای جوان، یک بار دیگر گو اذان

اشهد بابا را بخوان، اشهد بابا را بخوان

ای شاه بی سر السلام، عریان پیکر السلام

خونین حنجر السلام، السلام شاه السلام

نعم المولا نعم الامیر، دستم را ای آقا بگیر

تو شاه و من هستم فقیر

یابن الزهرا (4)


نظرات  (۴)

۱۴ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۶ محمد صالح مساح
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
سلام
نوحه ی ای شاه بی سر که توی مسجد امام حسین (ع) آقا مجتبی خوندن که از این بهتره.
اونم بزارین
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۴۳ هیات موکب الاحزان بیرجند
عالی بود.لطفامارم لینک کنید.
لطفااولین شوری که ریبابودودرسایت هیات موجوداست که توسط برادرگورکانی خوانده شده رادرسایت قراربدید.
باتشکر
با عرض سلام و خسته نباشید به شما و همکاران گرامیتان
ممون از این وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوا خدا یار و یاورتان باشید.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
از این که به وبلاگ ما سر زدید ممنونیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی