دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

آقای من مولای من اللهم اجعل محیای محیای من

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۴ ب.ظ

دانلودمداحی آقای من مولای من اللهم اجعل محیای محیای من باصدای کربلایی سیدعلی صفاتی





برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
شعر (آقای من مولای من اللهم اجعل محیای محیای من) در ادامه مطلب:

دنیای من آقای من
اللهم الجعل محیای محیای من
من برای تو گریه میکنم تو برای من
آقای من

 

سامون بده
لیلای من یک خبری به مجنون بده
من که مردم کرب و بلاتو نشون بده
سامون بده

 

میگم عاشقم
اما خودم بهتر میدونم که نالایقم
کدوم عاشقی!!!! من که همیشه برای تو آینیه دقم
کجا عاشقم!؟

 

دوا بده
درد بده
هر چی دارم ازم بگیر به من یه کربلا بده


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی