دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

کرببلا من دختری حزینه ام ...

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۲۳ ب.ظ

دانلود مداحی کرببلا من دختری حزینه ام با صدای کربلایی سعید حمیدیان فر





برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود

شعر (کرببلا من دختری حزینه ام) در ادامه مطلب:

کرب و بلا من دختری حزینه ام

یه دنیا غم تو سینه ام

می شناسی ام گُلِ حسین سکینه ام

این جا عمویی باوفا گم کرده ام

آره عبا گم کرده ام

چهل روز پیش این جا بابا گم کرده ام

کرب و بلا سایه بالا سرم کو

اون داداش با غیرت اکبرم کو

به من بگو مزار اصغرم کو

اگه لباس من سیاه و دودیه

زخم تنم کبودیه

سوغاتیه محله ی یهودیه

لعنت به دنیا که ما را به شام رسوند

به مجلس حرام رسوند

راستی بابا رقیه ام سلام رسوند

چهل روزِ که رباب دلِ ما رو سوزوند

یه لحظه تو سایه نموند

هرکجا شیر خواره ای دید لالایی خوند

تو بزم می یکی منو نشون می داد

یزید سر رو تکون می داد

عمه اگه نبود سکینه جون می داد

کرب و بلا سایه بالا سرم کو

اون داداش با غیرت اکبرم کو

به من بگو مزار اصغرم کو
 


نظرات  (۴)

۱۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۶ حمید عرب نژاد
سلام.واقعازیبابود ممنون

۱۱ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۰۴ روابط عمومی عزاداران حیدریون بیرجند
حیدریون بیرجند
مراسم هفتگی
سخنران:
حجت الاسلام والمسلمین عباسی (مسئول قرآنی اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی)
مداحان:
کربلایی عباس سروری-کربلایی مجید کادری-کربلایی مجتبی سروری
زمان/مکان:
دوشنبه1392/12/12 چهارراه جوادیه جنب چراغ راهنما-عزاخانه حیدریون بیرجند.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ضمنا جلسات هفتگی هر هفته در همین مکان دوشنبه شبها برگزار می شود
وبلاگ جالبی دارید

۱۰ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۱ خادم الزهرا(س)
جلسه خصوصی ظهر شهادت حضرت زهرا(س)۱۳۹۲
(با مداحی:حاج اسدالله نجف زاده،حاج سعید صباغی، حاج حسین فراتی، مجتبی ابراهیم زاده)
بر روی وب سایت هیئت قرار گرفت

www.mzahra.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی