دانلود مداحی مداحان بیرجند

دانلود مداحی مداحان بیرجند

بین ما مردم ایران ، 99% عدد حاجتمان 5 نباشد، 8 است....

آخرین نظرات

نظر بنما تو حال مرا ببین تو دل بی قرار و غمین

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

دانلود مداحی نظر بنما تو حال مرا ببین تو دل بی قرار و غمین با صدای کربلایی سعید حمیدیان فر



برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:
دانلود

متن مداحی (نظر بنما تو حال مرا ببین تو دل بی قرار و غمین) در ادامه مطلب:

نظر بنما/توحال مرا/ببین تو دل بی قرار و غمین

اسیرمهن شده دل من بیبن شده یار تو خانه نشین

شکسته دلم ز درد والم

روان شده اشکم از این همه غم

ز زخم نهان به لب شده جان

بگریم از این غصه ها همه دم

آه /سوزان من ماه /تابان من

بی تو /ای جان من / می میرم

روح ایمان من نور چشمان من

بی تو ای جان من می میرم

 

بهار علی نگار علی /ستاره ی شبهای علی

مرو ز برم /شکسته پرم

به حق دل /بی قرار علی

پناه علی/ سپاه علی

امید دل و / تکیه گاه علی

پرستوی من/ بگو تو سخن

قسم به غم و اشک و آه علی

ماه شبهای من بشنو آوای من

بی تو زهرای من می میرم

دین و دنیای من یار تنهای من

بی تو زهرای من میمیرم

زهرا فاطمه جان .....میمیرم

قراردلم ز تو خجلم

شکسته تو دستت بخاطر من

به ضرب لگد عدوی تو زد

به سینه ی تو در برابر من

به چشم ترت نظاره گرم

نشسته قلافی به بازوی تو

زدیده روان شد اشک جهان

دمی که لکد زد به پهلوی تو

بر خیز غمخوار من تنها دلدار من

بی تو ای یار من می میرم

یاس جوان من قامت کمان من

بی تو ای جان من می میرم

چه گویم از آن غروب خزان

دمی که شنیدم فغان تو را

که ضربه ی در به سینه ی تو

نشست وشکست استخوان تورا

به دیده ی تر میان شرر

به دیده ام آتش گرفته تنت

به ضربه ی کین تو نقش زمین

روانه شده خون زپیرهنت

آه از میخ مسمار

آه از ضرب دیوار

آه از این روزگار واویلا

آه از اشک پنهان

آه از چشم گریان

آه از دست لرزان واویلا

..

تو بودی و دود رخ تو کبود

تو یکتنه لشگر برابر تو

بمیرد علی نبیند علی

شراره نشسته به معجر تو

تو کار و کسم مرو نفسم

مرو همه ی بود و هست علی

 

مرا بنگر تو بار دگر

ببین که بلرزد دو دست علی

درد و بازوی تو - زخم و پهلوری تو

آتش گیسوی تو

واویلا

اشک و آه و حسرت/ سوز و رنج ومهنت

ای وای از این غربت

واویلا

 

 

هوای حرم زده به سرم

دوباره دل و اشک و آه و نوا

دوباره جنون دودیده ی خون

دوباره منو یاد کرببلا

قدم به قدم به سوی حرم

دراوج خیالم کنار تو ام

بگو چه کنم به حال دلم

اسیر تو بی قرار تو ام

سوزم از غم مولا دردل دارم غوغا

چشمم همچون دریا .... اربابم

هستم دلخون تو یک عمر مدیون تو

دل شد مجنون تو .... اربابم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی